måndag 26 oktober 2009

7 dagar

7 dagar kvar till avresa. Igår hade vi möte hela kvällen som avslutades sent i natt. Äntligen har vi kunnat skriva ihop en utrustningslista tillsammans. Denna veckan blir det väldigt mycket fixa och handla. Jag befinner mig i Uppsala och ska nu bege mig ut för att handla lite grejer.

Tröttheten slog till ordentligt igår, sov riktigt dåligt på nattbussen upp till Sthlm, frukost och sedan tryout på Hakberget, vädret var inte riktigt med oss igår, regn och ganska kallt, men det var en mycket trevlig och givande dag och utifrån den energi jag hade gav jag allt jag orkade och hoppas nu att det ska hålla hela vägen!

Ikväll: möte, imorgon: möte, onsdag: fotografering ute på Karlbergs hinderbana + möte...
Nu kör vi järnet!

1 kommentar:

  1. Lycka till snyggingar!!! Lätt att ni kommer klara det och vilken upplevelse det kommer bli!!!

    SvaraRadera