lördag 24 oktober 2009

Off to Stockholm!

Det här med att packa, mycket intressant.. Jag räknar med att ha packning med mig upp till Sthlm i 3-4 veckor (inklusive Keb 1 v) och det är inte fullt så lätt, men efter att ha "rört" på mig en del så lär man sig helt klart vad man alltid anser är viktigt att ha med sig.. som t.ex. så klarar jag mig inte utan min iPod, MacBook´n, Outside, böcker, mina houdini´s etc. Nu har det tillkommit en del som jag vanligtvis inte brukar ha med mig som t.ex. 3 par snöskor, spadar, transceivers och numera även klättringsprylar.

Vad sker nu? Jag far till Hbg för att åka upp till Sthlm. Hella kom hem igår kväll.

Alltså helt seriöst, hur ska jag få med mig all packning :/ Ja ja, det kommer lösa sig, taxin kommer snart, det är helt klart ett måsta att ta taxi till tågstationen! Avståndet från tåget till bussen är inte mer än 50-100 m så det kommer inte vara några problem och när jag kommer fram till Sthlm lämnar jag in grejerna på Nordic Hotels, så länge...

Märkligt, här hemma kommer jag inte vara på ett tag...B-uppsatsen kommer skrivas på distans, Sthlm och Kebnekaise kallar!

Hoppas ni har en underbar helg!

Here we go!
/
Lilla Kebgruppen genom Ramona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar