söndag 25 oktober 2009

Nordic Sea Hotel


Stockholm, Nordic Sea Hotel 08.20. En mycket lugn och skön morgon, god frukost, förberedelser och många koppar kaffe. Jag anlände 05.00 i morse med apmycket packning. Kan inte fatta hur det gick till att få med sig all den packningen... men det gick fint.

Min plan sprack lite, jag skulle ha åkt tåg hela vägen från Kristianstad till Helsingborg igår för att sedan åka vidare därifrån. Fick dock släpa på packningen mer än vad jag tänkt mig. Detta eftersom dom hade satt in ersättningsbuss sträckan Hässleholm-Helsingborg. Första tanken var att jag skulle missa avgången i Helsingborg pga att en ersättningsbuss är så mycket långsammare, särskilt då den skall inom alla hållplatser enligt tabell (såklart..), men som tur väl var så hade dom även satt in en direktbuss! Jag fick alltså släpa på packningen en bra bit till ersättningsbussarna, fasen jag gillar när det går emot en lite...så där så att man börja fundera ut en plan B.

Har sovit sådär bra, men nu när jag varit igång några timmar känns det ändå helt ok och jag är enormt taggad inför tryouten idag. I em skall Kebgruppen träffas och planera. Hella är just nu igång och sköta om sin hästar.
Can´t wait to see her again!

______________

Jag kan varmt rekommendera Nordic Sea & Light hotel! Fantastiskt trevligt och centralt beläget, vägg i vägg med Arlanda Express och Centralstationen. Mycket trevlig personal och skön atmosfär, min favorit är Light.

Ha en riktigt trevlig söndag allihopa! På återseende!

3 kommentarer:

  1. gå in på hitta.se och sök på hotell, så kan du hitta många bra hotell ;)

    SvaraRadera
  2. hahahaha jag vet nog vem som kan ha skrivit denna kommentaren :-)

    SvaraRadera
  3. Du, tjena gissa hur mycket packning jag fick med på tåget hem... Byte i Sthlm och Hässleholm och byte av tågvagn (utanför tåget så nästan 3 byten) i Kristianstad... Vägde 2 ryggsäckar och en resväska när jag kom hem... Fick med mig - håll-i-dig-nu FEMTIO kgaa! HAHAHAHA 2 kg mindre än vad jag väger efter Jonas pappas bröllopsmiddag! HAHAHA Skojar du att det var tungt! Benen skaka efter varje byte hahaha

    SvaraRadera